پيکان و پارسه به ليگ برتر نزديک شدند

هفته بيست‌وپنجم ليگ مسابقات دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي کشور امروز (دوشنبه) از گروه «ب» اين رقابت‌ها پيگيري شد که طي آن تيم صدرنشين نفت مسجدسليمان در هفته‌اي که استراحت داشت و ديداري را برگزار نکرد، به ليگ برتري شدن نزديک و تيم‌هاي پيکان و پارسه تهران هم به صعود اميدوارتر شدند.

در رقابت‌هاي اين هفته ايرانجوان بوشهر که در تعقيب نفت مسجدسليمان بود در خانه مس رفسنجان به مصاف اين تيم رفت که نتيجه اين ديدار يک بر صفر به سود تيم مس خاتمه يافت تا تيم نفت مسجدسليمان يک پله به ليگ برتري شدن نزديک‌تر شود. مس رفسنجان با اين پيروزي 35 امتيازي شد و هم امتياز با ايرانجوان براي حضور در پلي‌آف اندک شانسي دارند.

در يکي ديگر از ديدارهاي اين گروه نفت‌وگاز گچساران از تيم پيکان ميزباني مي‌کرد که اين ديدار نيز با نتيجه 2 بر صفر به سود تيم پيکان پايان يافت.

پارسه در تهران از تيم پاس همدان پذيرايي مي‌کرد که اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر به سود تيم پارسه به اتمام رسيد تا اين تيم 36 امتيازي شود و با صعود به رده سوم براي صعود به ليگ برتر چشم به هفته آخر داشته باشد.

تيم پرسپوليس شمال در قائمشهر ميزبان يزد لوله بود و در حالي که از ميهمان خود با نتيجه 3 بر يک پيش بود، اما اين ديدار با تساوي 3 بر 3 خاتمه يافت.

تيم البدر بندر کنگ هم در خانه موفق شد برابر راهيان کرمانشاه به برتري برسد تا با 25 امتيازي شدن خطر سقوط به ليگ پايين‌تر را کمتر کند.

همچنين ابومسلم و آلومينيوم هرمزگان در مشهد به مصاف هم رفته بودند و اين ديدار در حالي که با نتيجه 2 بر صفر به سود تيم ميهمان در جريان بود، به علت فحاشي تماشاگران مشهدي با تصميم داور نيمه تمام باقي ماند. ابومسلم هم اکنون 22 امتيازي است و در رتبه دوازدهم ليگ 13 تيمي گروه «ب» مسابقات ليگ دسته اول قرار دارد که خطر سقوط را بيش از پيش لمس مي‌کند.

نتايج ديدارهاي برگزار شده گروه «ب» به شرح زير است:

* پرسپوليس شمال 3 - يزد لوله 3

* مس رفسنجان يک - ايرانجوان بوشهر صفر

* نفت و گاز گچساران صفر - پيکان يک

* پارسه تهران 2 - پاس همدان صفر

* البدر بندر کنگ 2 - راهيان کرمانشاه يک

* ابومسلم مشهد - آلومينيوم هرمزگان، نيمه تمام ماند

از اين گروه تيم اول به صورت مستقيم به ليگ برتر راه پيدا مي‌کند و تيم دوم نيز بايد در ديدار پلي‌آف حاضر شود. به همين دليل سرنوشت تيم صعود کننده به ليگ برتر و نماينده اين گروه در ديدار پلي‌آف در هفته پاياني مشخص خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 12 فروردين 1393برچسب:, | 12:21 | نویسنده : mohammadamin |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.